علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟
سرخط خبرها

کنکوری‌ها امروز برای رفع نقص کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند (۱۱ تیرماه ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۷۲۱۸۶
  • ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۲
کنکوری‌ها امروز برای رفع نقص کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند (۱۱ تیرماه ۱۴۰۲)
مدیر روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: محل و نحوه رفع نقص کارت شرکت در آزمون داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان‌های خارجی بر مبنای شهرستان انتخابی آنان و آنچه در تقاضانامه ثبت‌نام مشخص کرده‌اند، از طریق سازمان سنجش آموزش کشور مشخص شد.

دکتر علیرضا کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز اعلام کرد: کارت ورود به جلسه نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ از امروز یکشنبه ۱۱ تیر ماه روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس داوطلبان قرار دارد و شرکت‌کنندگان نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۲ برای شرکت در امتحان لازم است از امروز با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان و با ورود به پنل کاربری خود از طریق درج کدملی، شماره فراگیر و رمز عبور، یک نسخه چاپی از برگه راهنما و کارت شرکت در آزمون را تهیه کنند.

وی ادامه داد: محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان‌های خارجی نیز بر مبنای شهرستان انتخابی آنان و آنچه که در تقاضانامه ثبت‌نام مشخص کرده‌اند، در جدول شماره ۱ و آدرس محل رفع نقص به شرح جدول شماره ۲ و ۳ اطلاعیه توزیع کارت سازمان سنجش کشور قرار گرفته است.

وی افزود: سازمان سنجش آموزش کشور تأکید کرده است که در فرایند برگزاری نوبت دوم کنکور تغییر گروه آزمایشی، ثبت‌نام جدید و تغییر حوزه امتحانی به هیچ وجه امکان‌پذیر نیست. بنابراین، داوطلبان از مراجعه به واحدهای رفع نقص کارت برای این موارد جدا خودداری کنند.

کریمیان خاطرنشان ساخت: با توجه به دریافت اطلاعات شناسنامه‌ای داوطلبان از سامانه ثبت احوال، امکان ویرایش اطلاعات شناسنامه‌ای وجود ندارد. در نتیجه چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۱ ،۲ ،۳ ،۴ ،۱۲ و ۱۳ کارت شرکت در آزمون داوطلبان وجود دارد، ضروری است موارد مغایرت از اداره ثبت احوال شهر یا منطقه محل سکونت آن‌ها پیگیری شود. 

مدیر روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: با توجه به اینکه همه داوطلبان مشمول اعمال سوابق تحصیلی هستند، چنانچه نسبت به مندرجات کارت شرکت در آزمون در بندهای ۶ ،۱۵ ،۱۶ ،۲۲ ،۲۳ و ۲۴ شامل سال اخذ و نوع دیپلم، کد دانش‌آموزی و منطقه اخذ دیپلم، عنوان مدرک پیش‌دانشگاهی، منطقه یا ناحیه اخذ پیش‌دانشگاهی و کد دانش‌آموزی مقطع پیش‌دانشگاهی مغایرتی مشاهده شد، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ ۲۰ تیر به منطقه آموزش و پرورش محل اخذ مدرک تحصیل خود مراجعه و از آن طریق نسبت به اصلاح موارد اقدام کنند.

گفتنی است بنا به اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، چنانچه مغایرتی در اطلاعات داوطلب شامل‌ محل تولد، معدل کتبی نهایی دیپلم، محل اخذ مدرک ماقبل دیپلم، محل اخذ مدرک دیپلم، محل اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی، وضعیت تحصیلی و اشتغال مشاهده شد، لازم است در زمان مشاهده کارت در سامانه آزمون سراسری، برای اصلاح موارد اقدام شود.

همچنین در صورتی که نسبت به سایر موارد مندرج در اطلاعیه اعتراضی وجود داشت، ضروری است برای بررسی موضوع در روز سه‌شنبه ۱۳ تیر به نماینده سازمان سنجش مستقر در واحد رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه شود.

اگر کارت شرکت در آزمون داوطلب فاقد عکس بوده‌ یا عکس روی کارت دارای اشکالاتی از جمله اشتباه عکس، فاقد مهر، عدم وضوح و‌... است، باید در روز اعلام‌شده شخصا با همراه داشتن ۳ قطعه عکس ۴×۳ (امسال تهیه شده باشد) کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار به نماینده سازمان سنجش مستقر در واحد رفع نقص حوزه مراجعه کنند. در غیر این صورت مطابق ضوابط رفتار خواهد شد.

در صورتی که در این خصوص کارت داوطلب دارای اشکال است و تا روز قبل از آزمون نسبت به رفع آن اقدام نکند، مطابق مقررات مربوط به تخلف و تقلب با وی رفتار خواهد شد.

برای  آن دسته از داوطلبانی که یکی از بندهای مربوط به معلولیت را در تقاضانامه ثبت‌نام علامت‌گذاری کرده و پس از استعلام از سازمان بهزیستی معلولیت آنان تأیید شده، در مقابل عنوان معلولیت در کارت شرکت در آزمون، نوع معلولیت و شدت آن درج شده است.

چنانچه داوطلبی یکی از بندهای مذکور را علامت‌گذاری کند، اما معلولیتش تأیید نشده باشد و بند معلولیت وی حذف شده باشد، لازم است در روز اعلام‌شده با همراه‌داشتن گواهی معلولیت که از سازمان بهزیستی محل سکونت خود دریافت کرده است، مراتب را سریع به واحد رفع نقص اطلاع دهد تا قبل از برگزاری آزمون وضعیت وی مشخص شود. 

چنانچه سهمیه درخواستی داوطلب غیر از سهمیه مناطق است و در بند ۱۷ کارت شرکت در آزمون سهمیه مناطق درج شده، لازم است متقاضیان استفاده از سهمیه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران، رزمندگان ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت جهاد کشاورزی و رزمنده متقاضی بسیجی و همچنین همسر و فرزندان آنان، در زمان مشاهده کارت در سامانه آزمون سراسری، برای اصلاح سهمیه اقدام کنند تا در صورت تأیید سهمیه توسط ارگان مربوط، بعد از برگزاری آزمون، سهمیه برای آن‌ها اعمال شود. در غیر این صورت با سهمیه مناطق گزینش خواهند شد و هیچ‌گونه اعتراضی پذیرفتنی نیست.

همچنین تأکید می‌شود داوطلبانی که سهمیه آنان تأیید نشده است، برای اطمینان بیشتر و بررسی وضعیت تأییدنشدن سهمیه‌شان (بعد از ویرایش) موضوع را از ارگان‌های مربوط نیز پیگیری کنند.

 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->